Conditii plata, precomenzi, livrare si retur

Plata:

Plata comenzilor se poate efectua cu cardul bancar prin serviciul Netopia Payments
Plata cu cardul online efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscala trebuie facuta doar din contul (cu cardul) respectivei Persoane Juridice.

Produse cu precomanda:

Produsele ce sunt semnalate in site cu „precomanda” se pot achizitiona urmand aceeasi pasi ca in mod normal
Termenul de livrare pentru produsele cu „precomanda” este de maxim 5-7 zile lucratoarea din momentul plasarii si platii comenzii.
In mod exceptional, daca sunt situatii de intarziere cu privire la comanda dvs, acestea vor fi transmise telefonic catre dvs.

Livrare comenzi:

Produsele comandate se livreaza prin serviciul de curierat DPD Curier sau prin livrare proprie (respectand regulile sanitare impuse de autoritati).
Mai jos gasiti toate informatiile privind taxele de transport si modalitatile de livrare oferite de gallantique.ro in calitate de comerciant.

• Comenzile inregistrate de luni pana vineri, pana la ora 14:00, vor fi livrate in termen de 48 de ore de la predarea coletului catre curier.

• Comenziile preluate vineri dupa ora 14:00, vor fi plasate catre curier luni, astfel in maxim 48 ore de cand produsul ajunge la curier, va sosi la dumneavoastra.

Romania

Livrare platita:

Transportul este calculat in functie de adresa de livrare, si se supune cotatiilor de transport furnizate de catre DPD Curier.

Produsele se trimit exclusiv cu asigurare pe valoarea comenzii.

 

Uniunea Europeana:

Costul de livrare este calculat automat in cosul de cumparaturi dupa introducerea corecta a adresei de livrare si este in concordanta cu tarifele practicate de catre DPD.

Va rugam sa verificati integritatea coletului la momentul livrarii acestuia, iar in cazul in care constatati neconformitati va rugam sa intocmiti proce verbal in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara privind integritatea coletului nu va fi luata in considerare.

Daca aveti intrebari suplimentare cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale sau daca doriti sa ne adresati vreo solicitare, precum si sa va exercitati oricare din drepturile cu privire la prelucrarea datelor personale, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: contact@gallantique.ro.

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Gallantique Floral Design S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Procedura de retragere din contract.

Consumatorul informeaza S.C. Gallantique Floral Design S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin S.C. Gallantique Floral Design S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 5 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

a. Aranjamentele din flori naturale de la evenimentele speciale

b. Florile naturale

c. Orice produs/aranjament care a fost deteriorat sau refuzat pe motiv neintemeiat, sau retinut mai mult de temenul legal stipulat mai sus

d.  Produsele care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii.

e. Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar; 

Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.

Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:

Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice

LINK OUG 34/2014: OUG 34 din 2014

Retur de produse.

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina noastra.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti la contact@gallantique.ro in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Mentiune.

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri  de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

error: Continut protejat !!